Welcome To My World.. !

Sunday 25 March 2012

Terima Kasih Azliana Samah

 Assalamualaikum..


hyep, ni gamba dekat bawah ni salah seorang dari BFF saya.. saat saya susah tersepit macam hanj dia la selalu ada untuk tolong saya.. gamba ni masa sem 1.. kiteorang kenal pun, entah biler.. masa berlalu begitu pantas.. but, dia okei dengan saya.. :)



jutaan terima kasih sangat dekat beliau sebab sanggup berhabis wang ringget untuk hadiah ni.. untuk pengetahuan, harini baru aku bukak hadiah kau Az.. terharu sangat.. InsyaAllah, Allah akan murahkan rezeki kau.. and nanti masa bufday kau aku ade sesuatu nak kasi.. yang penting, aku dah nak kasi lama dah dari dulu.. 

No comments:

Post a Comment

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR