Welcome To My World.. !

Sunday 25 March 2012

Even In Fairy Tales, The Happy Ending Takes Place on The Last Page

Asslamualaikum,
today aku rasa cam betul ke apa yang aku nampak? yeah.. dia depan mata aku.. dia pernah kata, dia nanti nak balik Ipoh nak jumpa aku nak kasi hadiah.. hadiah sempena hari jadi aku yang ke-19.. neway, aku tak mengharapkan hadiah, cukup sekadar ucapan sudah memadai.. 

dia dari Johor pukul 11PM on Friday.. sampai Ipoh confirm la 5AM on Saturday.. mula-mula ingat nak fetch dia.. but, masa dia call aku tertido.. malam tu aku tak sehat sebab aku batuk plus with flu.. jadi aku telan je la ubat batuk tu.. adehh.. last kali dia kata ayah dia amik, so aku pun tak dapat nak buat ape, sebab dia kata mak dia memang tak kasi aku jemput.. sokey, yang penting dia selamat sampai rumah..

on 11AM tu dia ajak keluar, but masa tu aku baru bebenor bangun dari tido.. pukui 10.30AM aku bangun terus g sepak mesin basuh nak basuh baju.. masham! then 12PM dia sampai.. perut kebuluq ni bhai! hahaha... memula kami ke Ipoh Parade, katanya nak cari kasut Everlast, aku pun temankan je la.. neway aku jeles sebab kasut dia cantekk.. aku nak.. huhuu.. tapi nanti aku nak beli satu kasut yang aku nampak kat OverKills tadi.. then, last kali makan dekat KFC Jusco Kinta City.. mula-mula nak makan McDonald's masa tu.. but, lalu depan fast food restaurant tu melahar aku.. teringat masa memula makan KFC ngan dia dekat TBS masa tu.. hidangan yang sama macam hari tu, tapi air aku je yang lain.. >__<

kau suka ape? aku belikan kau sesuatu sebagai hadiah hari jadi kau nak? :)
Ni ha, tujuan dia ajak pergi JJ Kinta City pun sebab nak cari Padini.. masa tu dia tanya aku, aku suka pakai baju ape.. aku cakap je la aku suka Giordano, Padini ngan FOS.. any pun tak kesah.. hairan kejap masa tu.. kenapa dia soalkan benda tu.. then, dia suruh aku pilih satu baju.. pada awalnya, aku malu, aku segan.. sebab kalau nak hadiahkan kat aku, kene la dia pilihkan.. hahaha.. at last, aku pilih baju Polo ni.. aku tak pernah ade baju color purple.. so aku decide aku nak baju ni, and dia pun ade baju yang ade color purple.. comel je.. 

Ni la cincin nyer..! biasa, simple but bermakna untuk aku.. Thanks.. :)

Luper..! masa dekat parade lepas dia beli kasut tadi, dia nampak kedai cincin.. aku pun, cam hairan, kenapa nak beli cincin? 

Dia : "kita beli cincin nak?"
Aku : "untuk ape? sakai naw.."
Dia : "tanda kau dengan aku lah.."

aku faham kenapa dia suruh beli cincin tu.. walaupun tak mahal, takde lah secantik mana, but aku hargai sangat.. yeah, aku dah lama tak pakai cincin.. last pakai cincin pun masa tu 2 tahun lepas kot.. for me, murah mahal, tu semua last skali.. yang penting niat dalam hati ikhlas.. 

**aku dapat pakai cincin ni masa dekat rumah je, dekat luar.. dalam campus, masa solat, mandi makan aku terpaksa tanggalkan dulu tau..

esok, 25hb March dia dah balik Johor.. aku akan rindukan dia.. :'(

1 comment:

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR