Welcome To My World.. !

Sunday 25 March 2012

I Will Miss You

Assalamualaikum.. 

Today, early on da morning, aku bangun agak awal pada hari Ahad.. selalu pukul 2 petang baru bangun, tapi tadi bangun pukul 8 pagi.. hurmm.. ceritanya nak jumpa dia.. but, berkali mesej tapi tak berbalas.. maybe dia tidur sebab semalam dia berjaga sampai pukul 4 pagi.. kesian jugak dekat dia sebab dia nak balik dah harini.. perjalanan dia dari Ipoh singgah Kuala Lumpur then terus balik Johor.. dia amik bas naik dari Klang Sentral balik ke Johor on 8PM tadi.. hurmm.. terasa dia dah jauh, hati tetap rindu.. Tuhan je yang tahu betapa besarnya hati ini untuk dia.. then dia ade mesej, dia kata ;


"Salam.. syg, b nak mnx maaf ea klu tekasar bhasa n sakitkan hati syg.tq psal smlam.mmg best sgt klua smlm.tq jgk coz trust me.b xjanji kita akan bahagia but I'll try to give the best for you.sori xdpt jumpa today coz family b na gerakg KL dah..next time kita akan jumpa lg klu ada jodoh.k.b syg,syg..muahx"


teringat 1st time dia request, "boleh tk klau aku panggil kau b?".. tak kesah pun.. aku biasa.. nyway aku tak luper masa 1st time jumpa.. kita dah nak 5 tahun kenal.. thanks tau, suka kau puji aku ni sweet la, comel la, baik la.. mana ade.. aku biasa je.. occay? pape pun, aku mendoakan perjalanan kau selamat pergi selamat sampai.. InsyaAllah kalau ada masa kita bertemu lagi okey? study kat sana rerajin.. aku kat sini sentiasa tunggu kau.. maaflah, aku tak rajin sangat nak update blog.. but aku akan try untuk sentiasa update..



No comments:

Post a Comment

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR