Welcome To My World.. !

Wednesday 4 April 2012

Maafkan Aku, Airmata..

Assalamualaikum..



hai, hope so korang yang baca post ni semuanya dalam sihat dan baik-baik saja.. macam biasa, aku takde benda nak post selain berkongsi apa yang aku rasa.. maaflah, aku tak pandai untuk berbicara.. aku tak sehat kebelakangan ni.. mungkin aku terlalu stress.. hidung aku berdarah semula aritu.. lepas tu aku rasa pitam sangat.. entahlah.. kalau betul, mungkin akan tiba masa untuk aku nanti.. tapi, sebelum tu aku harap sangat aku dapat tengok dia dapat balik menunaikan ibadatnya dengan sempurna..


aku akan tetap tunggu dia.. iya, aku tahu.. dia akan cakap dia takkan berubah.. tapi, aku tahu kata-kata tu cuma untuk menguatkan aku.. hakikatnya, aku sedar.. suatu hari nanti mungkin dia dan aku tak kungkin bersama lagi.. aku akan mendoakan kebahagiaan kau, bersama orang yang kau sayang kelak.. InsyaAllah.. saat kau bahagia nanti, mungkin aku.... hmm.. takde ape lah.. aku cuba untuk kawal perasaan aku.. tapi, kenapa susah sangat? kenapa mesti Allah temukan aku dengan kau?


aku menghabiskan masa aku dengan menangis sendiri dalam bilik.. sampaikan penglihatan aku kini kabur dah.. mungkin jugak sbb effect dari accident dulu yang terhantuk kat kepala.. janganlah kau khuatir tentang aku.. aku akan jaga diri aku untuk kau.. selamat menjalani ibadah.. maafkan aku selama perkenalanan kita, kalau aku ade buat salah dengan kau.. aku tahu, aku selalu marah kau.. aku mungkin tak mampu berikan kebahagiaan pada engkau.. aku sedar dari dulu lagi, aku sedar dari ex aku yang lepas lagi.. entahlah.. aku takkan pernah putus doa untuk kau.. jaga diri dekat sana.. aku taknak post byak lagi.. aku terlalu sedih.. sampaikan menitis aku tulis post ni.. maafkan aku untuk airmata ni.. :'(



harini hari jadi anak buah aku, Zulfikri Azahari.. selamat hari lahir sayang, semoga Allah merahmati hidup kamu.. maafkan pakcik sebab tak dapat belikan hadiah yang mahal.. InsyaAllah pakcik belikan sepasang baju untuk adik.. pakcik nanti belikan ye? yee.. pakcik tau arini ari jadi adik.. tunggu ye.. menangis sekejap bila dia IM cam tu tadi.. :')


*walaupun tiap kali aku ucapkan, "I love you.." sejuta kali namun aku tak pernah bosan.. wlaupun sekali kau tak balas semula, tapi aku tau kau sayangkan aku..

No comments:

Post a Comment

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR