Welcome To My World.. !

Monday 2 April 2012

Allah Menguji Saya




lagu yang saya update ni, lagu ni lagu kesukaan saya.. saya tak tujukan pada sesiapa.. sebab belum tentu kamu dapat tangkap maksud mesej lagu yang disampaikan.. today, aku taknak kata banyak.. aku cuma rasa mcam, entahlah.. sometimes, why semua ni berlaku pada aku? kenapa Tuhan menguji aku sebegini? anyway, aku dah nak dekat dua minggu menangis tiap-tiap ari.. mata aku sekarang dah kabur.. tak tahu kenapa... baru-baru ni aku accident.. and aku tak tahu kenapa lepas dua hari aku accident tu kepala aku rasa sakit sangat.. semalam, sebelum aku ambik zara dekat Medan Gopeng, hidung aku keluar darah dengan banyak.. aku terkejut kenapa banyak macam tu.. arini, aku rasa tak bermaya.. aku lemah sangat.. aku taknak susahkan sesiapa.. dan aku taknak orang risaukan aku.. aku bukanlah sesiapa pada mereka.. selamat jalan aku ucapkan untuk kau yang akan berangkat ke tanah suci on Thursday nanti.. aku mendoakan agar selamat jalan dan selamat sampai di sana.. jaga diri kau dekat sana.. misal aku dah takda lagi dekat dunia melihat keindahan ciptaan-Nya, doakanlah aku kerana aku sentiasa menagih doa dari kau.. :'(


salam..

No comments:

Post a Comment

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR