Welcome To My World.. !

Sunday 19 February 2012

Mungkin, Dia Yang Terakhir Di Hatiku

Masa tu dari Ipoh heading to Gemas.. God, malam 18 February tu aku tak tahu nak kata apa dah.. sebab budak rumah aku ade buat hal, sedeyh kot aku percayakan dia sepenuhnya.. hmm.. nyway kat sini malas nak cakap bebanyak pasal dia.. lain post aku citer pasal dia.. masa tu, aku balik take bus 10AM naik bas biasa, PlusLiner.. sampai je dekat Pudu Sentral tu, dalam pukul 12 lebeyh something dah sampai la.. then nak tukar bas dekat TBS kene la aku amik tren shuttle g sana.. ponek den! masa tengah tunggu tren tu, ade sorang lelaki ni lalu depan aku.. pandang aku dari atas bawah.. then dia berdiri belakang aku tunggu tren.. aku mula-mula tak kenal dia siapa.. 
**dalam ati : perghh! hensem siakk!

then tren pon sampai, aku pun naik la.. aku tak nampak lak tren tu sign dia nak ke Ampang.. aku melulu lah naik.. al-maklum la.. gayat naik tren, dah lama tak naik terus lupa.. then lelaki yang ni tadi pun naik tren yang sama macam aku.. ingatkan dia dari utara nak balik KL.. aku ingat dia study dekat area KL je la kot.. then, sampai je stesen pertukaran kat Chan Sow Lin tu, aku turun la nak tukar tren g sri petaling.. dia pun turun gak.. hati aku, motif mamat ni nak mengekor? haha.. then dia mula tegur aku.. 

Dia : "eh, kau ni Mubarak Abu Mansor kan? kau kenal aku tak?"
Aku : "jap, kau siapa ea? aku tak kenal.."
Dia : "ala, aku kawan dalam Facebook kau, aku P***.. takkan tak kenal aku?"
Aku : sambil belek BB search friendlist, "owhkey, aku kenal kau..kau nak balik mana?"
Dia : "aku nak balik UTM dah.. tak sangka dapat jumpa kau kat sini.. dah lama kita kenal kot.."

*************************************************************************************************************

then, lunch together dekat TBS sambil tunggu bas memasing nak balik arah selatan.. rupanya dia tengah cuti mid sem masa tu.. aku lak baru nak cuti.. start dari hari tu, teringat muka dia je.. tak tahu la, sekian lama tertutup pintu hati, takut jugak nak bukak.. but, biarlah Allah yang menentukan segalanya.. semoga dia baik-baik saja, study rerajin okey.. :)

No comments:

Post a Comment

SpongeBob SquarePants
 
This blog fully designed by QIELAZMAN| Alright reserved by MUBARAK ABU MANSOR